Обмін та повернення

Ми здійснюємо повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Умови гарантійного обслуговування

При пред’явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред’явлення або за згодою сторін в інший термін.

  • термін гарантії обчислюється з моменту отримання покупцем товару;
  • якщо ваш виріб вийшов з технічно справного стану не з вини покупця, магазин PixelTech.com.ua зобов’язується усунути дефект безкоштовно. Якщо ж поломка виникла з вини користувача, ремонт буде здійснюватися виключно за його рахунок.
  • на гарантійне обслуговування приймається товар за наявності експлуатаційних документів, пломб виробника.

Умови втрати можливості гарантійного обслуговування

  • в разі поломки з вини користувача, відсутність документації;
  • наявності механічних, хімічних, термічних та інших пошкоджень;
  • використання неліцензійного програмного забезпечення;
  • поломка товару, викликана порушенням правил експлуатації;
  • нексанкіонірованное втручання в корпус (порушення цілісності товару).

Випадки, що не покриваються гарантійним обслуговуванням

  • гарантія не поширюється на витратні матеріали і деталі, які мають природний термін експлуатації (наприклад, батареї);
  • продавець не несе відповідальність за випадкову блокування всіх або частини функцій пристрою;
  • продавець не несе відповідальність за програмне забезпечення, яке не вимагає механічного втручання;
  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
  • гарантія не поширюється на шкоду, заподіяну іншому обладнанню.

Додаткові умови

  • недоотриманий, в зв’язку з виниклою поломкою, прибуток та інші непрямі витрати відшкодуванню не підлягають;
  • всі транспортні витрати здійснюються за рахунок покупця і відшкодуванню не підлягають.

Терміни повернення і обміну:

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
⁃ товар не був у вживанні.
⁃ товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка.
⁃ збережено заводські пломби, захисні плівки на товарі.
⁃ збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася.
товар немає слідів експлуатації.
⁃ товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Якщо у Вас виникла потреба в обміні чи поверненні товару належної якості, придбаного у нас, то зв’яжіться з нами по телефону гарячої лінії вказаному у нас на сайті.

Необхідні документи:

⁃  Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна).
⁃  Документ державного зразка, що засвідчує особу.

Цей сайт використовує файли cookie для забезпечення найвищої якості обслуговування. Подальше використання цього сайту означає згоду на їх використання та прийняття Політики конфіденційності.      
Я ПРИЙМАЮ