Гарантія в нашому інтернет магазині надається від 2 тижнів до 12 місяців (залежить від товару, який знаходиться на сайті). Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки товару, за винятком дня покупки. Для того щоб скористатися послугою повернення та обміну товару, належної якості, потрібно переконатися що:
- Від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня купівлі;
- Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .;
- Не порушена цілісність упаковки і товар повністю укомплектований;
- Збережені всі ярлики та маркування товару;
- У Вас присутні оригінали гарантійного талону та документи про оплату.
Важливо! Обміну та поверненню підлягає тільки Новий Товар!
Щоб товар підлягав гарантійному ремонту, будь ласка, переконайтеся що:
- Гарантійні пломби на місці;
- Товар не має механічних або інших пошкоджень;
- Товар використовувався за інструкцією;
- Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
- Гарантійний талон заповнено правильно;
- Зберігся серійний номер або IMEI товару;
- При відправленні до сервісного центру ви зняли всі паролі, біометричний захист із портативних пристроїв.
Гарантія не надається, якщо:
- Порушено цілісність гарантійних пломб;
- Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
- Неправильно заповнено гарантійний талон;
- Серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:
- Природне зношення або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
- Пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Важливо!!! Якщо товар не працює або має суттєві недоліки в роботі обміну чи повернення, відбувається лише за наявності висновку уповноваженого сервісного центру.