Гарантія в нашому інтернет магазині надається від 2 тижнів до 12 місяців (залежить від товару, який знаходиться на сайті). Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів» ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки товару, за винятком дня покупки. Для того щоб скористатися послугою повернення та обміну товару, належної якості, потрібно переконатися що:

  1. Від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня купівлі;
  2. Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. д .;
  3. Не порушена цілісність упаковки і товар повністю укомплектований;
  4. Збережені всі ярлики та маркування товару;
  5. У Вас присутні оригінали гарантійного талону та документи про оплату.

Важливо! Обміну та поверненню підлягає тільки Новий Товар!

Щоб товар підлягав гарантійному ремонту, будь ласка, переконайтеся що:

  1. Гарантійні пломби на місці;
  2. Товар не має механічних або інших пошкоджень;
  3. Товар використовувався за інструкцією;
  4. Ви не ремонтували товар самостійно і не змінювали його конструкції;
  5. Гарантійний талон заповнено правильно;
  6. Зберігся серійний номер або IMEI товару;
  7. При відправленні до сервісного центру ви зняли всі паролі, біометричний захист із портативних пристроїв.

Гарантія не надається, якщо:

  1. Порушено цілісність гарантійних пломб;
  2. Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  3. Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  4. Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  5. Неправильно заповнено гарантійний талон;
  6. Серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  1. Природне зношення або вичерпання ресурсу;
  2. Випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  3. Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  4. Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  5. Пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  6. Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Важливо!!! Якщо товар не працює або має суттєві недоліки в роботі обміну чи повернення, відбувається лише за наявності висновку уповноваженого сервісного центру.